Regulamin

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO (DALEJ: REGULAMIN)

I. Postanowienia ogólne

Niniejszy Regulamin określa ogólne warunki, sposób świadczenia usług drogą elektroniczną i sprzedaży prowadzonej za pośrednictwem Sklepu Internetowego https://no-sweet.pl/. Sklep Internetowy prowadzi LH Pharm Sp. z o.o., prowadzący działalność gospodarczą pod firmą: Life Harmony Pharm Sp. z o.o. w Chorzowie w Warszawie, NIP: 6272787282. zarejestrowaną w Centralnej Ewidencji Działalności Gospodarczej (zwana dalej Sprzedawcą lub zamiennie Usługodawcą). Kontakt ze Sprzedawcą odbywa się poprzez adres poczty elektronicznej: biuro@no-sweet.eu.

Niniejszy Regulamin jest nieprzerwanie dostępny na stronie internetowej www.no-sweet.pl, w sposób umożliwiający jego pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie jego treści poprzez wydrukowanie lub zapisanie na nośniku w każdej chwili. Sprzedawca informuje, że korzystanie z usług świadczonych drogą elektroniczną może wiązać się z zagrożeniem po stronie każdego użytkownika sieci Internet, polegającym na możliwości wprowadzenia do systemu teleinformatycznego użytkownika szkodliwego oprogramowania oraz pozyskania i modyfikacji jego danych przez osoby nieuprawnione. By uniknąć ryzyka wystąpienia zagrożeń w/w użytkownik powinien stosować właściwe środki techniczne, które zminimalizują ich wystąpienie, a w szczególności programy antywirusowe i zaporę sieciową typu firewall. 

    II. Definicje

    DZIEŃ ROBOCZY – jeden dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.

    FORMULARZ REJESTRACJI – formularz dostępny na stronie internetowej www.healthmeup.pl umożliwiający utworzenie Konta.

    FORMULARZ ZAMÓWIENIA – formularz dostępny na stronie internetowej www.healthmeup.pl umożliwiający złożenie Zamówienia.

    KLIENT – Usługobiorca, który zamierza zawrzeć lub zawarł Umowę Sprzedaży ze Sprzedawcą. Z ofert dostępnych na www.no-sweet.eu korzystać mogą osoby w wieku co najmniej 18 lat.

    KONTO – oznaczony indywidualną nazwą (loginem) oraz hasłem, zbiór zasobów w systemie teleinformatycznym Usługodawcy, w którym gromadzone są dane Usługobiorcy, w tym informacje o złożonych Zamówieniach.

    REGULAMIN – niniejszy regulamin Sklepu.

    SKLEP – Sklep Internetowy Usługodawcy działający pod adresem www.no-sweet.eu

    SPRZEDAWCA, USŁUGODAWCA – Life Harmony Pharm Sp. z o.o., NIP: 6272787282, adres miejsca wykonywania działalności gospodarczej oraz adres do doręczeń: ul. Cmentarna 38/8, 41-500 Chorzów.

    PRODUKT – dostępna w Sklepie rzecz ruchoma albo usługa, będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.

    UMOWA SPRZEDAŻY – Umowa Sprzedaży Produktu zawarta między Klientem, a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu.

    USŁUGOBIORCA – osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną korzystająca z Usługi Elektronicznej.

    USŁUGA ELEKTRONICZNA – usługa świadczona drogą elektroniczną przez Usługodawcę na rzecz Usługobiorcy za pośrednictwem Sklepu.

    ZAMÓWIENIE – oświadczenie woli Klienta stanowiące ofertę zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu ze Sprzedawcą.

    NEWSLETTER– Usługa Elektroniczna pozwalająca Usługobiorcy na subskrybowanie i otrzymywanie na podany przez Usługobiorcę adres e-mail bezpłatnych informacji pochodzących od Usługodawcy, dotyczących Produktów dostępnych w Sklepie. Rabat udzielany po zapisaniu się do Newslettera dotyczy wyłącznie sklepu internetowego www.no-sweet.eu.

    III. Rodzaj i zakres Usług Elektronicznych

    1. Usługodawca umożliwia za pośrednictwem Sklepu korzystanie z Usług Elektronicznych takich jak:
      • umożliwienie złożenia Zamówienia/technicznej obsługi procesu zawarcia Umów Sprzedaży Produktu,
      • prowadzenie Konta w Sklepie,
      • korzystanie z Newslettera,
      • śledzenie drogi Zamówienia.
    2. Świadczenie Usług Elektronicznych na rzecz Usługobiorców w Sklepie odbywa się na warunkach określonych w Regulaminie.
    3. Usługodawca ma prawo do zamieszczania na stronie internetowej Sklepu treści reklamowych. Treści te, stanowią integralną część Sklepu i prezentowanych w nim materiałów.

    IV. Warunki świadczenia i zawierania umów o świadczenie usług elektronicznych

    1. Świadczenie Usług Elektronicznych określonych w rozdziale III pkt. 1 Regulaminu przez Usługodawcę jest nieodpłatne.
      Okres na jaki umowa zostaje zawarta:
      • umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej polegającej na prowadzeniu Konta w Sklepie zawierana jest na czas nieoznaczony.
      • umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej polegającej na umożliwieniu złożenia Zamówienia w Sklepie zawierana jest na czas oznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą złożenia Zamówienia albo zaprzestania jego składania przez Usługobiorcę.
      • umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej polegającej na korzystaniu z Newslettera zawierana jest na czas nieoznaczony. 
      • umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej polegającej na śledzeniu drogi Zamówienia zawierana jest na czas oznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą zaprzestania korzystania z Usługi przez Usługobiorcę.
    2. Wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Usługodawca:
      • komputer lub smartfon z dostępem do Internetu,
      • dostęp do poczty elektronicznej,
      • przeglądarka internetowa,
      • oraz opcjonalnie: włączenie w przeglądarce internetowej Cookies oraz Javascript.
    3. Usługobiorca zobowiązany jest do korzystania ze Sklepu w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych i praw własności intelektualnej osób trzecich.
    4. Usługobiorca zobowiązany jest do wprowadzania danych zgodnych ze stanem faktycznym.
    5. Usługobiorcę obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym.

    V. Warunki zawierania umów sprzedaży

    1. Informacje znajdujące się na stronach internetowych Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów prawa. Klient składając Zamówienie, składa ofertę kupna określonego Produktu na warunkach podanych w jego opisie.
    2. Cena Produktu uwidoczniona na stronie internetowej Sklepu podana jest w złotych polskich (PLN) i zawiera wszystkie składniki, w tym podatek VAT. Cena nie zawiera kosztów dostawy.
    3. Cena Produktu uwidoczniona na stronie Sklepu jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta Zamówienia. Cena ta nie ulegnie zmianie w stosunku do złożonego już Zamówienia, niezależnie od zmian cen w Sklepie, które mogą się pojawić w odniesieniu do poszczególnych Produktów po złożeniu przez Klienta Zamówienia.
    4. W celu złożenia Zamówienia, Klient nie ma obowiązku rejestracji Konta w Sklepie.
    5. Zamówienia można składać:
      • poprzez witrynę internetową za pomocą Formularza Zamówień (Sklep www.no-sweet.pl) – 24 godziny na dobę przez cały rok, 
      • za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres:biuro@no-sweet.eu,
    6. Sklep realizuje Zamówienia złożone od poniedziałku do piątku w godzinach pracy Sklepu tj. od 8:00 do 19:00. Zamówienia złożone w Dni Robocze po godz. 19:00, soboty, niedziele oraz święta będą rozpatrywane następnego Dnia Roboczego. 
    7. Zawarcie Umowy Sprzedaży:
      • do zawarcia Umowy Sprzedaży, niezbędne jest wcześniejsze złożenie przez Klienta, Zamówienia udostępnionymi przez Sprzedawcę sposobami.
      • po złożeniu Zamówienia Sprzedawca, niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie jednocześnie przyjmując Zamówienie, co powoduje związanie Klienta jego Zamówieniem. Potwierdzenie otrzymania oraz przyjęcie Zamówienia do realizacji następuje poprzez przesłanie wiadomości e-mail, która zawiera:
        • potwierdzenie wszystkich istotnych elementów Zamówienia,
        • oświadczenie o prawie do odstąpienia od umowy,
        • pouczenie o prawie do odstąpienia od umowy,
    8. Z chwilą otrzymania przez Klienta wiadomości e-mail, o której mowa w pkt 7 lit. b) zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem, a Sprzedawcą.
    9. Każda Umowa Sprzedaży będzie potwierdzana dowodem zakupu (paragon fiskalny lub faktura VAT), który będzie dołączany do przesyłki.

      VI. Sposoby płatności

      1. Sprzedawca udostępnia następujące sposoby płatności:
        • płatność przelewem tradycyjnym na rachunek bankowy Sprzedawcy,
        • płatność za pośrednictwem elektronicznych serwisów płatności.
      2. W przypadku płatności przelewem, wpłaty należy dokonać na rachunek bankowy podany w momencie składania zamówienia wpisując w tytule przelewu oznaczenie i numer zamówienia: np. „Zamówienie nr……..”.
      3. W przypadku braku podania numeru zamówienia w tytule przelewu, realizacja zamówienia może się opóźnić.
      4. W przypadku płatności przelewem tradycyjnym realizacja zamówienia rozpoczyna się po zaksięgowaniu przelewu po stronie Sprzedawcy.
      5. W przypadku płatności za pośrednictwem elektronicznych serwisów płatności Klient dokonuje zapłaty przed rozpoczęciem realizacji Zamówienia. Elektroniczne serwisy płatności umożliwiają dokonanie płatności za pomocą karty kredytowej lub szybkiego przelewu z wybranych polskich banków. Produkt zostanie wysłany dopiero po jego opłaceniu.
      6. Klient zobowiązany jest do dokonania zapłaty ceny z tytułu Umowy Sprzedaży w ciągu 24 godzin od dnia jej zawarcia, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej.

      VII. Koszt, termin i sposoby dostawy

      1. Koszty dostawy Produktu są ustalane w trakcie procesu składania Zamówienia i są uzależnione od wyboru sposobu płatności oraz sposobu dostawy zakupionego Produktu.
      2. Zamówienie jest wysyłane za pośrednictwem kuriera lub Inpost, nie ma możliwości odbioru osobistego.
      3. Na termin dostawy Produktu składa się czas kompletowania Produktu oraz czas dostawy Produktu przez przewoźnika:
      4. Czas kompletowania Produktu wynosi od 1 do 3 Dni Roboczych od przyjęcia Zamówienia do realizacji przez Sprzedawcę, przy czym w wyjątkowych przypadkach czas realizacji Zamówienia może się wydłużyć, w szczególności w przypadkach niezależnych od Sprzedawcy (np. siła wyższa).
      5. Dostawa Produktu przez przewoźnika następuje w terminie przez niego deklarowanym tj. ok. 1 – 2 Dni Roboczych od nadania przesyłki (dostawa następuje wyłącznie w Dni Robocze z wyłączeniem sobót, niedziel i świąt).

      VIII. Warunki rozwiązania umów o świadczenie usług elektronicznych

      1. Wypowiedzenie umowy o świadczenie Usługi Elektronicznej:
        1. wypowiedzeniu może ulec umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej o charakterze ciągłym i bezterminowym (np. prowadzenie Konta);
        2. Usługobiorca może wypowiedzieć umowę ze skutkiem natychmiastowym i bez wskazywania przyczyn poprzez przesłanie stosownego oświadczenia za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@no-sweet.eu;
        3. Usługodawca może wypowiedzieć umowę o świadczenie Usługi Elektronicznej o charakterze ciągłym i bezterminowym w przypadku, gdy Usługobiorca narusza Regulamin, w szczególności, gdy dostarcza treści o charakterze bezprawnym po bezskutecznym wcześniejszym wezwaniu do zaprzestania naruszeń z wyznaczeniem odpowiedniego terminu. Umowa w takim wypadku wygasa po upływie 7 dni od dnia złożenia oświadczenia woli o jej wypowiedzeniu (okres wypowiedzenia).
        4. wypowiedzenie prowadzi do ustania stosunku prawnego ze skutkiem na przyszłość.
      1. Usługodawca i Usługobiorca mogą rozwiązać umowę o świadczenie Usługi Elektronicznej w każdym czasie w drodze porozumienia stron.

      IX. Tryb postępowania reklamacyjnego

      1. Reklamacje z tytułu rękojmi:
        • podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta będącego Konsumentem, z tytułu rękojmi obejmującej wady fizyczne i prawne, są określone w ustawie Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. nr 16, poz. 93 ze zm.);
        • zawiadomienia o wadach dotyczących Produktu oraz zgłoszenie odpowiedniego żądania można dokonać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@no-sweet.eu;
        • w powyższej wiadomości e-mail należy podać jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości oraz dane kontaktowe. Podane informacje znacznie ułatwią i przyspieszą rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę;
        • gdy jest to niezbędne dla oceny wad fizycznych Produktu, należy go dostarczyć na własny koszt na adres firmy: LH Pharm Sp. z o.o., ul. Cmentarna 38/8, 41-500 Chorzów;
        • Sprzedawca ustosunkuje się do żądania Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od zgłoszenia reklamacji. Odpowiedź w sprawie reklamacji jest wysyłana na podany przez Klienta adres e-mail lub w inny podany przez Klienta sposób.
      2. Reklamacje związane ze świadczeniem Usług Elektronicznych przez Usługodawcę:
        • reklamacje związane ze świadczeniem Usług Elektronicznych za pośrednictwem Sklepu Usługobiorca może składać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@no-sweet.eu;
        • w powyższej wiadomości e-mail, należy podać jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości oraz dane kontaktowe. Podane informacje znacznie ułatwią i przyspieszą rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę;
        • rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od jej zgłoszenia;
        • odpowiedź Usługodawcy w sprawie reklamacji jest wysyłana na adres e-mail Usługobiorcy podany w zgłoszeniu reklamacyjnym lub w inny podany przez Usługobiorcę sposób.

            X. Wymiana, zwroty

            1. W ciągu 14 dni od odebrania Zamówienia, Klient może skorzystać ze swojego prawa do odstąpienia od umowy i zwrócić zamówione Produkty bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia dostarczenia Zamówienia.
            2. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Klient musi wypełnić formularz zwrotu (wzór formularza zwrotu dostępny jest na stronach internetowych Sklepu) oraz odesłać go razem z Produktem. W innym przypadku realizacja zwrotu nie może być dokonana.
            3. Klient odsyła Produkt na własny koszt na adres: Life Harmony Pharm Sp. z o.o., ul. Cmentarna 38/8, 41-500 Chorzów wraz z załączonym formularzem zwrotu.
            4. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedaży, Sprzedawca zwraca Klientowi koszt Produktu. Sprzedawca poniesie koszty przesyłki zwrotnej Produktu w przypadku przesyłek z kraju, w którym doręczono Klientowi ten Produkt, jeśli Klient wykorzysta udostępniony przez Sprzedawcę formularz zwrotu (oraz skorzysta z usług przewoźnika wskazanego przez Sprzedawcę w formularzu zwrotu lub inny sposób wskazany przez Sprzedawcę w związku ze zwrotem). W przeciwnym razie koszty przesyłki zwrotnej ponosi Klient. 
            5. Zwrot płatności zostanie dokonany za pomocą zwrotu na konto Klienta chyba, że Klient wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie.
            6. Sprzedawca dokona zwrotu płatności 14 dni od otrzymania Produktu.
            7. Produkty prosimy odesłać w twardym kartonie (Uwaga! Prosimy aby oryginalne pudełko produktu nie służyło jako ostateczne opakowanie do wysyłki! Zwrot, który zostanie wysłany jedynie w pudełku oryginalnym produktu, może ulec zniszczeniu podczas transportu, co wpływa na stan i wartość Produktu).
            8. Klient odpowiada za zmniejszenie wartości Produktu wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech Produktu.
            9. Uwaga! Zwracany Produkt bez wypełnionego i podpisanego formularza zwrotu (można go wysłać również drogą elektroniczną), nie będzie rozpatrywany.
            10. Zwrotu można dokonać tylko Produktu nieodpakowanego, przechowywanego w określonych na opakowaniu warunkach, bez jakichkolwiek oznak użycia, zgniecenia czy zniszczenia.

            XI. Promocje

            1. Kody promocyjne nie łączą się ze sobą oraz obniżkami cen
            2. Kod promocyjny obniża cenę od ceny wyjściowej
            3. Nie można łączyć ze sobą promocji

            XII. Własność intelektualna

            1. Wszystkie treści zamieszczone na stronie internetowej pod adresem www.no-sweet.eu  korzystają z ochrony prawno-autorskiej na  zasadzie licencji, przeniesienia majątkowych praw autorskich lub dozwolonego użytku, udzielonych firmie Life Harmony Pharm Sp. z o.o. ul. Cmentarna 38/8, 41-500 Chorzów. Usługobiorca ponosi pełną odpowiedzialność za szkodę wyrządzoną Usługodawcy, będącą następstwem użycia jakiejkolwiek zawartości strony www.no-sweet.pl, bez zgody Usługodawcy.
            2. Jakiekolwiek wykorzystanie przez kogokolwiek, bez wyraźnej pisemnej zgody Usługodawcy, któregokolwiek z elementów składających się na treść oraz zawartość strony www.no-sweet.eu stanowi naruszenie praw własności intelektualnej, przysługujących Usługodawcy i skutkuje odpowiedzialnością cywilnoprawną oraz karną.
            3. Wszystkie nazwy handlowe, nazwy Produktów, nazwy firm i ich logo użyte na stronie internetowej Sklepu należą do ich właścicieli. Mogą być one zastrzeżonymi znakami towarowymi. Wszystkie materiały, opisy i zdjęcia prezentowane na stronie internetowej Sklepu pod adresem www.no-sweet.eu użyte zgodnie z udzielonymi zgodami lub licencjami.

            XIII. Ochrona danych osobowych

            Podane przez Klientów dane osobowe Sprzedawca zbiera i przetwarza zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz zgodnie z Polityką Prywatności, dostępną na stronach internetowych Sklepu.

            XIV. Postanowienia końcowe

            1. Umowy zawierane poprzez Sklep zawierane są zgodnie z prawem polskim.
            2. W przypadku niezgodności jakiejkolwiek części Regulaminu z obowiązującym prawem, w miejsce zakwestionowanego przepisu Regulaminu zastosowanie mają właściwe przepisy prawa polskiego.
            3. Wszelkie spory wynikłe z Umów Sprzedaży między Sklepem, a Konsumentami będą rozstrzygane w pierwszej kolejności na drodze negocjacji, z intencją polubownego zakończenia sporu. Jeśli jednak nie byłoby to możliwe, lub też byłoby niesatysfakcjonujące dla którejkolwiek ze stron, spory będą rozstrzygane zgodnie z pkt. 4 niniejszego rozdziału.
            4. Rozstrzyganie sporów:
              1. ewentualne spory powstałe pomiędzy Usługodawcą, a Usługobiorcą (Klientem) będącym jednocześnie Konsumentem zostają poddane sądom właściwym zgodnie z przepisami kodeksu postępowania cywilnego z dnia 17 listopada 1964 r. (Dz. U. Nr 43, poz. 296 ze zm.).
              2. informujemy jednocześnie, że Konsumentowi przysługuje możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń zgodnie z procedurą Internetowego Rozstrzygania Sporów opracowaną przez Komisję Europejską i dostępną na stronie internetowej: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=PL